Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFriedrich, Václav
dc.contributor.authorKotala, Adam
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:22Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139884
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb a spokojenosti zákazníků v lázních s využitím metody SERVQUAL. Hlavním cílem práce bylo vyhodnotit spokojenost zákazníků v lázeňském podniku a také doporučit opatření, která povedou k lepší identifikaci faktorů, které ovlivňují zákaznickou spokojenost. V teoretické části práce jsou nastíněna teoretická východiska k měření kvality služeb. Dále je popsána charakteristika trhu lázeňských služeb zahrnující analýzu makroprostředí, mezoprostředí lázeňských podniků a charakteristiku analyzované společnosti. Další kapitola popisuje metodiku shromažďování dat, pomocí metody PAPI, která je členěna na fázi přípravnou a realizační. Aplikační část práce zahrnuje analýzu výsledků výzkumu, která obsahuje výsledky metody SERVQUAL, faktorovou analýzu a dále je zkoumán vliv pohlaví a věku na spokojenost zákazníků. Na tuto část navazuje kapitola strukturovaných návrhů a doporučení, vyplývajících z analýzy výsledků výzkumu. Z výsledků výzkumu bylo zjištěno, že v některých oblastech skutečné vnímání poskytnutých služeb v lázeňském podniku předčilo zákaznické očekávání, nicméně souhrnně lze tvrdit, že poskytované služby jsou v průměru v souladu se zákaznickým očekáváním.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on evaluation of service quality and customer satisfaction in the spa using SERVQUAL method. The main target of the marketing research was to evaluate customer satisfaction in a spa company, and also to recommend measures that will lead to a better identification of factors that affect customer satisfaction. In the theoretical part the theoretical bases for measuring the quality of services are outlined. Furthermore, the characteristics of the spa services market are described, including the analysis of the macro-environment, meso-environment of spa companies and the characteristics of the analysed company. In the next chapter the methodology of data collection is described, using the PAPI method, which is divided into a preparatory and implementation phase. The application part includes the analysis of research results which contains the results of the SERVQUAL method, factor analysis and further examines the influence of gender and age on customer satisfaction. This part is followed by a chapter of structured proposals and recommendations resulting from the analysis of research results. The results of the marketing research showed that the actual perception of the provided services in the spa exceeded customer expectations in some areas, however, in summary, the provided services are on average in line with customer expectations.en
dc.format.extent5151390 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSERVQUALcs
dc.subjectLázněcs
dc.subjectTrh lázeňských služebcs
dc.subjectFaktorová analýzacs
dc.subjectSpokojenost zákazníkůcs
dc.subjectKvalita služebcs
dc.subjectMarketingové prostředícs
dc.subjectPAPIcs
dc.subjectSERVQUALen
dc.subjectSpaen
dc.subjectSpa services marketen
dc.subjectFactor analysisen
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectService qualityen
dc.subjectMarket environmenten
dc.subjectPAPIen
dc.titleHodnocení kvality služeb a spokojenosti zákazníků v lázníchcs
dc.title.alternativeEvaluation of Service Quality and Customer Satisfaction in the Spaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFranek, Jiří
dc.date.accepted2020-07-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOT0187_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam