Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorNovosadová, Adéla
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:25Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139896
dc.description.abstractBakalářská práce zjišťuje spokojenost návštěvníků tří restauračních zařízení v Bystřici pod Hostýnem. Dílčím cílem práce je vzájemné srovnání dosažených výsledků jednotlivých restaurací a zjištění, která z nich nejvíce uspokojuje potřeby zákazníků. V teoretické části je popsán restaurační trh a konkrétní tři zařízení, dále jsou vymezeny základní pojmy marketingu služeb a spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí elektronického dotazníkového šetření a na jejím základě jsou stanoveny návrhy a doporučení, které by mohly přispět ke zvýšení spokojenosti návštěvníků restauračních zařízení.cs
dc.description.abstractThe Bachelor`s thesis investigates customers` contentment with three restaurant facilities in Bystřice pod Hostýnem. Constituent objective of the dissertation is to compare mutually the achieved results of each restaurant and to determine which of them satisfies the customers` needs best. Firstly, the theoretical part describes restaurant market and three particular facilities. Secondly, it defines the prime terms of the services marketing and customers` contentment. The analysis of it was performed via electronic survey and on its basis there were determined the proposals and recommendations, which could contribute to the increase of the restaurant visitors` contentment.en
dc.format.extent3391945 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrestaurační zařízenícs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectnávštěvníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectrestaurant facilitiesen
dc.subjectcontentmenten
dc.subjectvisitoren
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků restauračních zařízenícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Restaurantsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2020-06-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0500_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam