Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorJančáková, Kristýna
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:27Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139899
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurence na trhu šperků pomocí metody pozorování a Mystery shoppingu. V první části jsou teoreticky popsány vybrané pojmy týkající se konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, metod analýzy konkurence a nákupního prostředí. V další části je charakterizována značka Pandora. Komparace značky Pandora s vybranými konkurenty je součástí práce. V závěru se práce věnuje zhodnocení těchto analýz a doporučení k posílení konkurenceschopnosti podniku.cs
dc.description.abstractThe Bachelor Thesis is focused on analysing the competiton on the Jewelry Market using the observation method and Mystery shopping. The first part theoretically describes the concepts of competition, competition analysis, SWOT analysis, competitive analysis techniques and buying environment. In the next part, the Pandora brand is characterized. Comparison of Pandora brand with selected competitors is the component of this thesis. In conclusion, the thesis present an evaluation of these analyzes and recommendations to strenghten the company´s competitiveness.en
dc.format.extent2099283 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPandoracs
dc.subjectšperkycs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPandoraen
dc.subjectJewelryen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.subjectbuying environmenten
dc.titleAnalýza konkurence na trhu šperkůcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Jewelry Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2020-06-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0664_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam