Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorKyselá, Kateřina
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:30Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139910
dc.description.abstractCílem této práce je sjednotit úroveň poskytovaných služeb restauračního řetězce, a to takovým způsobem, který bude vyhovovat současným požadavkům zákazníků Radegastoven. Analyzovány byly pobočky okresních měst Moravskoslezského kraje. Analýza proběhla kombinací kvantitativní a kvalitativní metody. Kvantitativní analýza proběhla formou elektronického dotazování a kvalitativní část metodou Mystery shopping. Provedeným výzkumem byly zjištěny preference, očekávání a spokojenost zákazníků Radegastoven. Zákazníci v Radegastovně oceňují skvěle načepované pivo a moderní interiér, ale nejsou moc spokojeni s personálem, který velmi ovlivňuje jejich spokojenost. Pro sjednocení úrovní poboček, je tedy potřeba zlepšit především kvalitu personálu. V rámci odlišností jednotlivých poboček, je třeba zaměřit se na pobočku v Karviné. Pro tuto pobočku je zásadní zajistit především školení personálu, dotažení vzhledu interiéru, obstarání stejnokroje pro obsluhu a zajištění informací o pobočce na webových stránkách.cs
dc.description.abstractAim of the thesis is to unify the level of services in the restaurant chain of Radegastovna, in a way that will meet the current requirements of their customers. The analyze was realized in district towns of the Moravian-Silesian Region. The analysis was performed by a combination of quantitative and qualitative methods. Quantitative analysis was realized with a questionnaire and the qualitative part was realized with Mystery Shopping. The research revealed the preferences, expectations and satisffaction of Radegastovna's customers. These customers appreciate well-drafted beer and modern interior, but they are not very satisfied with the employees, which greatly affects their satisfaction. In order to unify the levels of branches, it is necessary to improve the quality of employees. Within the differences of individual branches, it is necessary to focus on the branch in Karviná city. For this branch, it is essential to provide training for their emplyees, improve the interior, provide a uniform for employees and provide information about the branch on the website.en
dc.format.extent3543750 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza kvality služeb v restauračním řetězcics
dc.subjectZákaznický serviscs
dc.subjectRadegastovnacs
dc.subjectElektronické dotazovánícs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectMystery shoppercs
dc.subjectRestaurační řetězeccs
dc.subjectDiplomová prácecs
dc.subjectEkonomická fakultacs
dc.subjectAnalysis of Service Quality in the Restaurant Chain, Customer Careen
dc.subjectRadegastovnaen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectMystery Shopperen
dc.subjectRestaurant Chainen
dc.subjectMaster's Thesisen
dc.subjectFaculty of Economicsen
dc.titleAnalýza kvality služeb v restauračním řetězcics
dc.title.alternativeAnalysis of Service Quality in the Restaurant Chainen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2020-06-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGEL0040_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam