Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorJindřich, Tomáš
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:31Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139913
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je aplikována do podmínek společnosti HART, jež působí v automobilovém průmyslu, konkrétně v distribuci náhradních autodílů. Práce bude rozdělena do dvou částí přičemž první, teoretická část bude zaměřena na definici jednotlivých metod vnější a vnitřní analýzy. V praktické části bude věnovaná pozornost aplikaci jednotlivých vnějších analýz jako je PESTLE a Porterova analýza a následně aplikace vnitřních analýz na vybranou společnost, kde byla vybrána metoda „7S“ a finanční analýza. Tyto metody vnější a vnitřní analýza byly doplněny také dotazníkovým šetřením. Návrhy a doporučení, jež jsou zpracovány na základě výsledků SWOT analýzy umožní firmě rozhodnout o svém dalším působení na trhu.cs
dc.description.abstractThe submitted diploma thesis is applid to the conditions of company HART, which operates in automotive industry, specifficaly in distribution of spare car parts. The work will be divided on two parts. First theoretical part will be focused on definition of individual methods of external and internal analyzes. In the practical part attention will be on the application of individual external alanyses such as PESTLE and Porter's analysis afterwards as well as application of internal analysis on selected company, where was choosen method "7S"and financial analyses. These methods of internal and external analysis were also supported by questionnaire survey. Proposals and recommendations, which are processed on the basis of the result of SWOT analysis will enable the company to deside on its further presence on the market.en
dc.format.extent5065292 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectHARTcs
dc.subjectdílycs
dc.subjectautocs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmetodycs
dc.subjectnáhradnícs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectHARTen
dc.subjectpartsen
dc.subjectcaren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmethodsen
dc.subjectspareen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleStrategická analýza vybrané společnostics
dc.title.alternativeStrategic Analysis of a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKracík, Matěj
dc.date.accepted2020-06-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJIN0016_EKF_N6208_6208T037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam