Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorDemel, Jakub
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:36Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139926
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení cenové strategie výrobního podniku zabývajícího se dřevovýrobou. Teoreticko-metodologická část objasňuje základní pojmy spojené s cenovou strategií. Jsou vymezeny jednotlivé cenové strategie, metody tvorby cen a objasněny přístupy pro zhodnocení podnikatelského prostředí a životaschopnosti podniku. V aplikační části je charakterizován vybraný podnik a jeho cenová strategie. Je realizován test cenové citlivosti, Pollakův model vitality, ziskový model strategie modrého oceánu a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků byly učiněny příslušné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the pricing strategy evaluation in a manufacturing company dealing with wood production. The theoretical-methodological part clarifies basic terms concerning pricing strategy. It defines individual pricing strategies and methods of pricing, and it explains approaches to business environment and business viability assessment. The practical part characterizes the chosen company and its pricing strategy. A price sensitivity test, Pollak’s model of vitality, profit model of the blue ocean strategy and a SWOT analysis are carried out. Suggestions and recommendations were made based on the discovered findings.en
dc.format.extent1336137 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCenová strategie Metody tvorby cen Test cenové citlivosti Pollakův model vitality Ziskový model strategie modrého oceánu Cenacs
dc.subjectPricing strategy Methods of pricing Price sensitivity test Pollak’s model of vitality Profit model of the blue ocean strategy Priceen
dc.titleZhodnocení cenové strategie ve výrobním podnikucs
dc.title.alternativePricing Strategy Evaluation in a Manufacturing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeThomasová, Gabriela
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDEM0040_EKF_N6208_6208T020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam