Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorBrijová, Šárka
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:37Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139930
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh implementace metody Balanced Scorecard ve výrobním podniku, který se zabývá polygrafickou činností. V teoreticko-metodologické části je vymezena výkonnost podniku a jsou uvedeny přístupy k jejímu hodnocení. Je představena metoda Balanced Scorecard a její čtyři perspektivy, a to finanční perspektiva, zákaznická perspektiva, perspektiva interních podnikových procesů a perspektiva učení se a růstu. Poté jsou popsány tři přístupy tvorby metody BSC dle Kaplan a Norton (2007), dle Vysušil (2004) a dle Parmenter (2015). V praktické části je uvedena charakteristika podniku. Jsou zanalyzovány jednotlivé perspektivy. Zjištěné poznatky jsou použity ke stanovení strategických cílů, ke kterým jsou přiděleny měřítka a jejich cílové hodnoty. V poslední části jsou stanoveny strategické akce, zavedení metody BSC ve společnosti a návrh modelu BSC v programu BSC Designer.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is a proposal of implementation of the Balanced Scorecard method in a manufacturing company, which is interested in printing activities. The company´s performance is described in the theoretical part, including approaches for an evaluation of the company´s efficiency. Furthermore, the Balanced Scorecard method is specified together with four basic perspectives such as the financial perspective, the customers´ perspective, the internal company´s procesess perspective and the perspective of learning and growth. Moreover, are described three ways of the BSC method implementation according to Kaplan and Norton (2007), Vysušil (2004) and Parmenter (2015). The practical part characterizes the chosen company. The individual perspectives are analysed. The findings are further used to establish strategic goals in addition with scales and their final value. The strategic actions are established in the last part together with the BSC method implementation in the company and the proposal of the BSC model in the BSC Designer program.en
dc.format.extent1382606 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectVýkonnost podnikucs
dc.subjectImplementacecs
dc.subjectStrategické cílecs
dc.subjectMěřítkacs
dc.subjectStrategická mapacs
dc.subjectStrategické akcecs
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectBusiness performanceen
dc.subjectImplementationen
dc.subjectStrategic goalsen
dc.subjectScalesen
dc.subjectStrategy mapen
dc.subjectStrategic actionsen
dc.titleNávrh implementace metody Balanced Scorecard ve výrobním podnikucs
dc.title.alternativeProposal of Implementation of the Balanced Scorecard Method in a Manufacturing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeThomasová, Gabriela
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRI0037_EKF_N6208_6208T020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam