Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorLoska, Jan
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:42Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139946
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá image značky automobilové společnosti Volvo Cars AB. Cílem práce je analýza image značky Volvo na českém trhu. S image značky souvisí, jaké mají respondenti znalosti a povědomí o značce, jak vnímají značku i logo samotné, jaké mají asociace se společností a jestli má značka Volvo správný positioning. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je charakteristika společnosti Volvo Cars AB, její historie a marketingový mix. Také je popsán trh s automobily v České republice. Dále jsou uvedena teoretická východiska pro analýzu image značky. Druhá část se skládá s metodiky shromažďování dat a analýzy image značky. Sběr dat proběhl pomocí elektronického online dotazování. Po zpracování a analýze dat jsou výsledky interpretovány a v případech, ve kterých byly zjištěny nedostatky jsou následně poskytnuty návrhy a doporučení, která mohou vést ke zlepšení image značky Volvo. V závěru jsou shrnuty všechny podstatné informace, které byly v průběhu práce zjištěny.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the brand image of the car company Volvo Cars AB. The aim of this work is the brand image analysis of the Volvo on the Czech market. The brand image is linked to whether respondents have knowledge and awareness about the brand, how they perceive the brand and logo itself, what associations they have with the company and whether the Volvo brand has the right positioning. The work is divided into theoretical and practical part. In the first part is the characteristics of the company Volvo Cars AB, its history and the marketing mix. The car market in the Czech republic is also described. Further are presented the theoretical starting points for the analysis of the brand image. The second part consists of the methodology of data collection and the analysis of the brand image.The data were collected using an electronic online questionnaire. After processing and analysing the data, the results are interpreted and, in cases where deficiencies have been identified, suggestions and recommendations are subsequently provided that may lead to an improvement in the image of the Volvo brand. The conclusion summarises all the relevant information found during the work.en
dc.format.extent3540906 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectVolvocs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectautomobilcs
dc.subjectimageen
dc.subjectbranden
dc.subjectVolvoen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectautomobileen
dc.titleAnalýza image automobilové značkycs
dc.title.alternativeBrand Image Analysis of the Car Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVilášková, Miriam
dc.date.accepted2020-07-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLOS0030_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam