dc.contributor.advisor | Balcar, Tomáš | |
dc.contributor.author | Nevěřil, Michal | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:02:45Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:02:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/139953 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je popsat a odhalit motivy hráčů online her pro nakupování virtuálních předmětů. Pomocí vlastního výzkumu odhalit chování a motivy spotřebitelů. Na základě získaných dat provést analýzu a vytvořit segmentaci respondentů. Pro jednotlivé segmenty vytvořit doporučení a závěry. Vlastní výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Získaná data jsou analyzována pomocí kontingenčních tabulek v programu Excel. Pro odkrytí segmentů je využit také program Excel. Výstupem práce je odhalení motivů hráčů pro nákup virtuálních předmětů, odhlení nejčastěji nakupovaných virtuálních předmětů a formulace doporučení pro jednotlivé segmenty. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this work is to describe and reveal the motives of online game players for buying virtual items. Using my own research to uncover consumer behavior and motives. Based on the obtained data, perform an analysis and create a segmentation of respondents. Create recommendations and conclusions for individual segments. The research itself is carried out through internet surveys. The obtained data are analyzed using PivotTables in Excel. Excel is also used to reveal segments. The output of the work is to reveal the motives of players for the purchase of virtual items, to reveal the most frequently purchased virtual items and the formulation of recommendations for individual segments. | en |
dc.format.extent | 4147447 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | hráči | cs |
dc.subject | motivy | cs |
dc.subject | videohry | cs |
dc.subject | virtuální předměty | cs |
dc.subject | questionnaire | en |
dc.subject | gamers | en |
dc.subject | motives | en |
dc.subject | video games | en |
dc.subject | virtual goods | en |
dc.title | Motivy hráčů online her k nakupování virtuálních předmětů | cs |
dc.title.alternative | Online Gamers' Motives for Buying Virtual Goods | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Spáčil, Vojtěch | |
dc.date.accepted | 2020-07-03 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | NEV0055_EKF_B6208_6208R062_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |