Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorNevěřil, Michal
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:45Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139953
dc.description.abstractCílem práce je popsat a odhalit motivy hráčů online her pro nakupování virtuálních předmětů. Pomocí vlastního výzkumu odhalit chování a motivy spotřebitelů. Na základě získaných dat provést analýzu a vytvořit segmentaci respondentů. Pro jednotlivé segmenty vytvořit doporučení a závěry. Vlastní výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Získaná data jsou analyzována pomocí kontingenčních tabulek v programu Excel. Pro odkrytí segmentů je využit také program Excel. Výstupem práce je odhalení motivů hráčů pro nákup virtuálních předmětů, odhlení nejčastěji nakupovaných virtuálních předmětů a formulace doporučení pro jednotlivé segmenty.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to describe and reveal the motives of online game players for buying virtual items. Using my own research to uncover consumer behavior and motives. Based on the obtained data, perform an analysis and create a segmentation of respondents. Create recommendations and conclusions for individual segments. The research itself is carried out through internet surveys. The obtained data are analyzed using PivotTables in Excel. Excel is also used to reveal segments. The output of the work is to reveal the motives of players for the purchase of virtual items, to reveal the most frequently purchased virtual items and the formulation of recommendations for individual segments.en
dc.format.extent4147447 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjecthráčics
dc.subjectmotivycs
dc.subjectvideohrycs
dc.subjectvirtuální předmětycs
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectgamersen
dc.subjectmotivesen
dc.subjectvideo gamesen
dc.subjectvirtual goodsen
dc.titleMotivy hráčů online her k nakupování virtuálních předmětůcs
dc.title.alternativeOnline Gamers' Motives for Buying Virtual Goodsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2020-07-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNEV0055_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam