Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorTomíček, Marek
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:52Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139974
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza vlivu sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce obsahuje v teoretické části teoretická východiska social media marketingu a charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita metoda kvantitativní, konkrétně elektronické pozorování. Data byla získána z nástrojů Google Analytics a Business manageru neboli správce reklam, a následně byla také dále analyzována za pomocí aplikace Microsoft Excel. V práci je analyzována výkonnost sociálních sítí vůči ostatním zdrojům zákazníků, výkonnost jednotlivých sociálních sítí, výkonnost jednotlivých druhů příspěvků na sociálních sítích a také spolupráce s influencery. Bylo například zjištěno, že 10 % všech tržeb bylo získáno na základě návštěvy e-shopu ze sociálních sítí, nebo že se více vyplatí spolupracovat s menšími než s větší influencery. Na základě výsledků analýzy byly sestaveny vhodné návrhy a doporučení, příkladem může být doporučení více upřednostnit spolupráci s menšími influencery jelikož je více efektivní.cs
dc.description.abstractThe main objective of this bachelor thesis is to analyse the impact of social media sites on the effectivity of an e-shop selling healthy lifestyle products. The theoretical part of this work outlines common theoretical features of social media marketing and provides the characteristics of the e-shop. The analysis made use of the quantitative research method, in particular the electronic observation. The data collection tools comprised Google Analytics and Business Manager. Consenquently, the gathered data was analysed by the means of Microsoft Excel application. The case study analyses the effectivity of the social media sites compared to other resources available for customers, moreover the effectivity of individual social sites, and additionally the effectivity of particular types of internet posts and the impact of the cooperation with influencers. The study shows that 10 % of total revenue was acquired as a result of customers visiting the e-shop on social networks. In addition, it also proves that the cooperation with minor influencers is more profitable than the cooperation with the major ones. Based on the findings and the analysis, relevant suggestions and recommendations were made. For instance the recommendation to cooperate more intensively with less prominent influencers as it proves to be more effective.en
dc.format.extent1879883 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectInstagramen
dc.subjectsocial networksen
dc.titleVliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní stylcs
dc.title.alternativeImpact of Social Media on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyleen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŽídková, Kateřina
dc.date.accepted2020-07-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0332_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam