Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorHadrava, Jakub
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:55Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139983
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou jednotného vizuálního stylu univerzity a jednotlivých klíčových prvků. Jednotný vizuální styl je v dnešní době nedílnou součástí propagace úspěšné společnosti na trhu výrobků a služeb. Jednotný vizuální styl slouží k prezentaci jednotlivých společností na trhu a jejich odlišení se od konkurence. Jednotný vizuální styl nebo také firemní design je nedílnou součástí firemní identity, která je využívána pro tvorbu firemní image. Klíčovými prvky jednotného vizuálního stylu jsou logo a grafický manuál. Logo, jakožto jedinečný symbol vystihující pravou podstatu a charakter společnosti, slouží k identifikaci a zapamatovatelnosti produktů u zákazníků. Grafický manuál obsahuje důležité informace a pokyny pro využívání jednotného vizuálního stylu za účelem jednotného vystupování společnosti. Tato práce se dále zabývá analýzou nově aplikovaného vizuálního stylu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, zejména klíčových atributů loga instituce.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of the unified visual style of the university and individual key elements. The unified visual style nowadays forms an integral part of promoting successful companies on the market with products and services. The unified visual style is used to present individual companies on the market and to distinguish them from the competition. The unified visual style or corporate design is an integral part of corporate identity which is used for creating a corporate image. The key elements of the unified visual style are logo and graphic manual. Corporate logo, as a unique symbol representing the true nature and character of the company, helps customers to identify and remember their favorite products. Graphic manual contains important information and guidance on using a unified visual style to unify the company presentation. This thesis also deals with the analysis of the newly applied visual style of the Technical university of Ostrava, especially the key attributes of the university logo.en
dc.format.extent2955281 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFiremní identitacs
dc.subjectjednotný vizuální stylcs
dc.subjectgrafický manuálcs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectlogotypcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectCorporate identityen
dc.subjectunified visual styleen
dc.subjectgraphic manualen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectlogoen
dc.subjectlogotypeen
dc.subjectbranden
dc.subjectbrandingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.titleAnalýza vizuálního stylu univerzitycs
dc.title.alternativeAnalysis of University Visual Styleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHalíková, Petra
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAD0021_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam