Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorBlechová, Tereza
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:58Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139995
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje povědomí a vnímání Kariérního centra VŠB-TUO. Dílčí cíle práce se zaměřují na obecné povědomí o kariérním poradenství, akce, služby a informační zdroje Kariérního centra VŠB-TUO a jaké faktory mají vliv na odpovědi. V teoretická části práce jsou popsána teoretická východiska image značky, kariérní poradenství v České republice i ve světě a charakteristika Kariérního centra VŠB-TUO. Pro zjištění výsledků bylo použito dotazníkové šetření. Z analýzy dat vyplývá, že obecné povědomí o Kariérním centru VŠB-TUO je velké, avšak povědomí o jednotlivých akcích a službách poměrně malé. Kariérní centrum VŠB-TUO je obecně vnímáno pozitivně, ale na cílovou skupinu působí nevýrazně. Součástí práce jsou návrhy pro zvýšení povědomí jednotlivých akcí a udržení pozitivního vnímání.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes the awareness and the perception of the Career centre of VŠB-TUO. The main aims of the thesis are focused on the awareness of career counseling, events, services and educational sources offered by the Career centre of VŠB-TUO, and which factors influence the outcomes. The theoretical part focuses on the theoretical basis of the image of the brand, career counselling in the Czech Republic and the world, and the characteristics of the Career centre VŠB-TUO. The data collection was questionnaires based. The data analysis shows that the public awareness of the Career centre of VŠB-TUO is high, yet the awareness of the individual events and services is relatively low. The Career centre of VŠB-TUO is generally seen positively, but has a quite low impact on the targetted group. Part of this thesis provides suggestions for improving the awareness of individual events and sustaining the positive perception of the center.en
dc.format.extent2850875 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKariérní centrum VŠB-TUOcs
dc.subjectKariérní poradenstvícs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectPovědomí o značcecs
dc.subjectVnímání značkycs
dc.subjectThe Career centre of VŠB-TUOen
dc.subjectCareer servicesen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectCompany Awarenessen
dc.subjectCompany Perceptionen
dc.titleAnalýza vnímání společnosti v oblasti kariérního poradenstvícs
dc.title.alternativeAnalysis of Company Perception at the Career Consulting Fielden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaštanová, Jana
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLE0021_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam