dc.contributor.advisor | Zajarošová, Markéta | |
dc.contributor.author | Kraina, Vít | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:02:59Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:02:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/139996 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti středoškolských studentů s tanečními kurzy. Zaměřuje se klienty taneční školy Flodur, jenž absolvovali základní tanečních v roce 2019. Důvodem ke zjištění spokojenosti je osobní zkušenost a podíl na poskytování této služby. Práce obsahuje popis tanečních kurzů s podrobnou charakteristikou výuky tance v Havířově. Rovněž jsou popsaný i související faktory nejen při distribuci výuky. Dále jsou rozepsána teoretická východiska k měření spokojenosti. Vysvětluje potřebné pojmy a způsoby měření. Metodika výzkumu obeznamuje, jak bylo dotazníkové šetření prováděno, jak se sbíraly potřebná data a také charakterizuje respondenty. Výsledky z dotazníku prošly analýzou a odpovídají na položené otázky. Tyto informace pomáhají taneční škole Flodur zaměřit se na slabé a silné stránky. Návrhy a doporučení se věnují tomu, jaké jsou možnosti ke zlepšení spokojenosti klientů. Vyzdvihují faktory, které jsou opodstatněné výslednou spokojeností a přináší možná řešení k eliminaci potenciální nespokojenosti. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with measuring the satisfaction of high school students with dance courses. It focuses on clients of Flodur dance school, who graduated from basic dance in 2019. The reason for finding satisfaction is personal experience and a share in the provision of this service. The thesis contains a description of dance courses with a detailed characteristic of dance lessons in Havirov. Related factors are also described not only in the distribution of teaching. The theoretical basis for measuring satisfaction is also laid down. Explains the necessary concepts and methods of measurement. The research methodology indicates how the questionnaire survey was carried out, how the necessary data were collected and characterized by respondents. The results of the questionnaire have been analyzed and correspond to the questions asked. This information helps Flodur dance school focus on weaknesses and strengths. Suggestions and recommendations address what are the possibilities to improve client satisfaction. They highlight factors that are justified by the resulting satisfaction and provide possible solutions to eliminate potential dissatisfaction. | en |
dc.format.extent | 1668096 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Měření spokojenosti | cs |
dc.subject | Taneční středoškolské kurzy | cs |
dc.subject | Výuka tance | cs |
dc.subject | Taneční Havířov | cs |
dc.subject | Trh tanečních | cs |
dc.subject | Satisfaction measurement | en |
dc.subject | Dancing lessons | en |
dc.subject | Dance instruction | en |
dc.subject | Dance courses in Havířov | en |
dc.subject | Dance market | en |
dc.title | Měření spokojenosti středoškolských studentů s tanečními kurzy | cs |
dc.title.alternative | Customer Satisfaction Measurement of High School Students with Dance Courses | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kubíček, Aleš | |
dc.date.accepted | 2020-07-02 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | KRA0501_EKF_B6208_6208R062_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |