Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorKraina, Vít
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:59Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139996
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti středoškolských studentů s tanečními kurzy. Zaměřuje se klienty taneční školy Flodur, jenž absolvovali základní tanečních v roce 2019. Důvodem ke zjištění spokojenosti je osobní zkušenost a podíl na poskytování této služby. Práce obsahuje popis tanečních kurzů s podrobnou charakteristikou výuky tance v Havířově. Rovněž jsou popsaný i související faktory nejen při distribuci výuky. Dále jsou rozepsána teoretická východiska k měření spokojenosti. Vysvětluje potřebné pojmy a způsoby měření. Metodika výzkumu obeznamuje, jak bylo dotazníkové šetření prováděno, jak se sbíraly potřebná data a také charakterizuje respondenty. Výsledky z dotazníku prošly analýzou a odpovídají na položené otázky. Tyto informace pomáhají taneční škole Flodur zaměřit se na slabé a silné stránky. Návrhy a doporučení se věnují tomu, jaké jsou možnosti ke zlepšení spokojenosti klientů. Vyzdvihují faktory, které jsou opodstatněné výslednou spokojeností a přináší možná řešení k eliminaci potenciální nespokojenosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with measuring the satisfaction of high school students with dance courses. It focuses on clients of Flodur dance school, who graduated from basic dance in 2019. The reason for finding satisfaction is personal experience and a share in the provision of this service. The thesis contains a description of dance courses with a detailed characteristic of dance lessons in Havirov. Related factors are also described not only in the distribution of teaching. The theoretical basis for measuring satisfaction is also laid down. Explains the necessary concepts and methods of measurement. The research methodology indicates how the questionnaire survey was carried out, how the necessary data were collected and characterized by respondents. The results of the questionnaire have been analyzed and correspond to the questions asked. This information helps Flodur dance school focus on weaknesses and strengths. Suggestions and recommendations address what are the possibilities to improve client satisfaction. They highlight factors that are justified by the resulting satisfaction and provide possible solutions to eliminate potential dissatisfaction.en
dc.format.extent1668096 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectTaneční středoškolské kurzycs
dc.subjectVýuka tancecs
dc.subjectTaneční Havířovcs
dc.subjectTrh tanečníchcs
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectDancing lessonsen
dc.subjectDance instructionen
dc.subjectDance courses in Havířoven
dc.subjectDance marketen
dc.titleMěření spokojenosti středoškolských studentů s tanečními kurzycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of High School Students with Dance Coursesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Aleš
dc.date.accepted2020-07-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRA0501_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam