Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorLakomá, Eva
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:59Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139998
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu kaváren. Výzkum je proveden pomocí metody Mystery Shopping. Vybranými objekty jsou čtyři kavárny ve městě Zábřeh. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy a je charakterizováno makroprostředí kaváren. Součástí praktické části je metodika sběru dat, jejich analýza a následné vyhodnocení výsledků. Závěrem jsou zhodnoceny silné a slabé stránky kaváren a navržena doporučení na zlepšení.cs
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis is the competition analysis on the cafe market. The research is conducted using the mystery shopping method. The selected subjects are four cafes in the Zábřeh. The theoretical part explains important concepts and characterizes the macroenvironment of cafes. The practical part is the methodology of data collection and evaluation of the results. Finally, the strengths and weaknesses of cafes are evaluated and recommendations for improvement are suggested.en
dc.format.extent1326372 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectCompetition analysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcafeen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectobservationen
dc.subjectservices marketingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu kavárencs
dc.title.alternativeCompetition Analysis on the Cafe Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkopal, Petr
dc.date.accepted2020-07-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAK0026_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam