Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorKubečka, Jan
dc.date.accessioned2020-07-20T12:02:59Z
dc.date.available2020-07-20T12:02:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139999
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti čtenářů lokálního lifestylového magazínu. Cílem této práce je získání povědomí o spokojenosti čtenářů s obsahem, vizuální stránkou časopisu a předplatným, včetně doprovodných služeb k předplatnému. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření. Zkoumání byl podroben obsah jednotlivých rubrik a vizuální podoba magazínu. Pozornost se zaměřila na spokojenost s cenou předplatného, formu distribuce a benefitů, které by předplatitelé ocenili v rámci předplatného. V závěru práce jsou nastíněny kroky, které mohou vést ke zkvalitnění magazínu a zlepšení spokojenosti předplatitelů.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on customer satisfaction measurement with local lifestyle magazine. The aim of this diploma thesis is analyse customer satisfaction with magazine content, visual design and satisfaction with subscription with following customer service. Evaluation of the satisfaction was made with online questionnaire. In questionnaire was analysed satisfaction with magazine content and visual style. There was also focus on the satisfaction with price of subscription and benefits which are following to subscription. In the last are discused steps for improving customer satisfaction with the local lifestyle magazine.en
dc.format.extent1887352 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákaznické chovánícs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectlokální marketingcs
dc.subjecttištěná médiacs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectlocal marketingen
dc.subjectprinted mediaen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s lokálním lifestylovým magazínemcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Local Lifestyle Magazineen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKáňová, Hana
dc.date.accepted2020-06-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUB0578_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam