Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorLovászová, Sandra
dc.date.accessioned2020-07-20T12:03:14Z
dc.date.available2020-07-20T12:03:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/140038
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem „Analýza image Městské nemocnice Ostrava“ se zabývá rozborem vybrané nemocnice „Fifejdy“, s níž má autorka vlastní negativní zkušenost a která se nachází v blízkosti jejího bydliště. Hlavním cílem této práce je předložit názory pacientů a veřejnosti na současnou image této nemocnice. Na základě provedené analýzy autorka navrhuje jistá opatření pro zlepšení image a budování dobré pověsti. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nejprve předloženy základní definice spojené s tematikou image a budování dobré pověsti. Poté zde autorka přibližuje nemocniční služby a marketing s tím spojený. Teoretickou část uzavírá kapitola, která charakterizuje Městskou nemocnici v Ostravě. V praktické části je popsána metodika výzkumu. Výzkum je rozdělen do dvou kroků, a to přípravná a realizační fáze. K efektivnímu získání dat potřebných k výzkumu byla použita metoda dotazníkového šetření. Dotazník byl určen osobám starším 18 let. Na základě získaných výsledků z celkového počtu 152 vyplněných dotazníků jsou stanoveny návrhy a doporučení, které by mohly zlepšit image Městské nemocnice Ostrava, a tím zvýšit i prestiž v lékařské sféře v Ostravě.cs
dc.description.abstractThis master thesis entitled "Image analysis of City Hospital Ostrava" deals with the analysis of the selected hospital "Fifejdy", with which the author has her own negative experience, and which is located near to her residence. The main objective of this work is to present the opinions of patients and the public on the current image of this hospital. Based on this analysis, the author suggests certain measures to improve the image and build a good reputation. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the basic definitions related to image and reputation building are presented. Then the author describes the hospital services and marketing connected with it. The theoretical part concludes with a chapter that characterizes the Hospital in Ostrava. The practical part describes the research methodology, which is divided into two steps, the preparation, and implementation phase. The questionnaire survey method was used to effectively obtain the data needed for the research. The questionnaire was intended for persons over 18 years of age. Based on the results obtained from a total of 152 completed surveys, suggestions and recommendations that could improve the image of City Hospital Ostrava and thus increase the prestige in the medical sphere in Ostrava are determined.en
dc.format.extent2988812 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěstská nemocnice Ostravacs
dc.subjectimage nemocnicecs
dc.subjectkvalita nemocničních služebcs
dc.subjectlékařská sféracs
dc.subjectnázory pacientůcs
dc.subjectCity Hospital Ostravaen
dc.subjectHospital Imageen
dc.subjectQuality of hospital Servicesen
dc.subjectMedical Sphereen
dc.subjectPatient Opinionsen
dc.titleAnalýza image nemocnicecs
dc.title.alternativeImage Analysis of Hospitalen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2020-06-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLOV0011_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam