Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorKolovratníková, Diana
dc.date.accessioned2020-07-20T12:03:14Z
dc.date.available2020-07-20T12:03:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/140040
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na kavárny CØKAFE, které se nachází v Ostravě. Cílem této práce je analyzovat spotřebitelské chování na trhu kaváren. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristiku trhu kaváren. V praktické části byly především analyzovány výsledky výzkumu, které byly zajištěny prostřednictvím primárních dat z dotazníkového šetření. Tyto data byly zpracovány v programu IBM SPSS Statistics. Na základě výsledků výzkumu byly uvedeny návrhy a doporučení, které mohou pomoci majitelům kavárny CØKAFE k jejímu zlepšení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on CØKAFE´s cafes in Ostrava. The aim of this study is to analyze consumer behavior in the cafe market. The thesis is divided into its theoretical and practical part. The theoretical part includes theoretical basis of consumer behavior and characteristics of the cafe market. The practical part contains results analysis. The results were provided through primary data from a questionnaire survey and were processed by the IBM SPSS Statistics program. Suggestions and recommendations were made based on the results of our research. They could serve as an advice for CØKAFE´s owners.en
dc.format.extent2506553 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectCØKAFEcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcafeen
dc.subjectCØKAFEen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu kavárencs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour on the Cafe Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLošťák, Jiří
dc.date.accepted2020-07-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOL0407_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam