Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorPřibylová, Lucie
dc.date.accessioned2020-07-20T12:03:15Z
dc.date.available2020-07-20T12:03:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/140041
dc.description.abstractHlavním cílem mé bakalářské práce bylo měření spokojenosti zákazníků franšízových kaváren. Záměrem celé práce bylo na bázi zjištěných informací zhodnotit, která ze společností dosahuje na trhu lepší pozice a spokojenějších zákazníků. K získání potřebných dat byla použita metoda dotazníkového a pozorovacího šetření. Dle získaných výsledků byly stanoveny návrhy a doporučení pro každou kavárnu zvlášť. Nejvíce se doporučení týkala oblasti marketingové komunikace, specifičtěji v oblasti venkovní reklamy, propagace na sociálních sítích a podpory prodeje. V závěru byly ke každému návrhu stanoveny náklady potřebné na zrealizování.cs
dc.description.abstractThe main goal of my bachelor thesis was customer satisfation measurement of the franchised coffee companies. The intention of the whole work was to evaluate, on the basis of the obtained information, which of the companies achieves a better position on the market and have more satisfied customers. A method of questionnaire and observational survey was used to obtain the necessary data. According to the obtained results, proposals and recommendations were determined for each coffee company separately. The recommendations mostly concerned the area of marketing communication, more specifically in the area of outdoor advertising, promotion on social networks and sales support. In the end, the costs required for implementation were determined for each proposal.en
dc.format.extent2090049 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfranšízingcs
dc.subjectfranšízové podnikánícs
dc.subjectkavárnycs
dc.subjectStarbuckscs
dc.subjectCrosscafecs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectfranchising businessen
dc.subjectcoffee companiesen
dc.subjectStarbucksen
dc.subjectCrosscafeen
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectanalysisen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků franšízových kavárencs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of the Franchised Coffee Companiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLošťák, Jiří
dc.date.accepted2020-07-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRI0147_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam