Show simple item record

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorVarčoková, Jana
dc.date.accessioned2020-07-20T12:03:17Z
dc.date.available2020-07-20T12:03:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/140051
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá reklamou na alkohol, její právní a etickou regulací a vlivem na spotřebitele. Cílem práce je popsat současnou právní a etickou regulaci reklamy na alkohol, dále pomocí průzkumu zjistit, jaké o ní mají lidé povědomí, a posoudit vliv této reklamy na spotřebitele. Teoretická část práce se zabývá definicí, historií a jednotlivými druhy reklamy, dále se zaměřuje na marketingovou komunikaci, spotřebitele a jeho chování a psychologii reklamy. Je v ní také popsána právní i etická regulace jak reklamy na alkohol, tak i reklamy obecně. Praktická část se poté věnuje provedenému průzkumu a jeho vyhodnocení. Zkoumaná skupina respondentů zahrnuje jednak běžné spotřebitele, jednak spotřebitele, kteří mají nebo v minulosti měli problémy se závislostí na alkoholu. V závěrečné části je uveden názor autorky na dané téma a její doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with alcohol advertising, its legal and ethical regulation and influence on consumers. The aim of the thesis is to describe the current legal and ethical regulation of alcohol advertising, to find out if and how much are people aware of it, and to assess the influence of this advertising on consumers. The theoretical part deals with the definition, history and individual types of advertising, then focuses on marketing communication, consumers and their behaviour and psychology of advertising. It also describes the legal and ethical regulation of both alcohol advertising and advertising in general. The practical part focuses on the survey and its evaluation. The studied group of respondents includes both ordinary consumers and consumers who have or had problems with alcohol addiction. In the final part there is the author´s opinion on the topic and her recommendations.en
dc.format.extent1814800 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectalkoholcs
dc.subjectalkoholikcs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectprávocs
dc.subjectetikacs
dc.subjectvliv reklamycs
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectalcoholen
dc.subjectalcoholicen
dc.subjectadvertising regulationen
dc.subjectlawen
dc.subjectethicsen
dc.subjectinfluence of advertisingen
dc.titleReklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAlcohol Advertising, its Legal and Ethical Regulation and Influence on Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBugaj, Martin
dc.date.accepted2020-06-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAR0082_EKF_B6208_6208R020_03_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record