Show simple item record

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorLapišová, Lucie
dc.date.accessioned2020-07-20T12:03:23Z
dc.date.available2020-07-20T12:03:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/140068
dc.description.abstractCílem diplomové práce je vytvoření návrhu na rozšíření sortimentu u stávající výrobkové řady ve výrobním podniku. Zavedení nového produktu je realizováno pomocí projektového řízení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a metody pro projektové řízení. Následuje charakteristika a analýza výrobního sortimentu výrobního podniku. V aplikační části je sestaven projekt rozšíření výrobního sortimentu na trh s ponožkovým zbožím a využity metody projektového řízení. Závěrem jsou uvedeny návrhy a doporučení a shrnuty výsledky.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to create a proposal to expand the product range for the existing product line in the manufacturing company. The introduction of a new product is implemented by project management. In the theoretical part are defined the basic concepts and methods for project management. The following is a description and analysis of the production range of a manufacturing company. In the application part, there is compiled a project of expanding the product range to the sock goods market and project management methods are used. Finally, suggestions and recommendations are presented and the results are summarized.en
dc.format.extent1693393 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprojekt, projektové řízení, výrobní podnik, výrobní sortiment, nový výrobek, trh ponožek, výrobková řada, rozšíření sortimentu.cs
dc.subjectproject, project management, manufacturing company, production range, new product, socks market, product line, product line expansion.en
dc.titleNávrh na rozšíření sortimentu u stávající výrobkové řady ve výrobním podnikucs
dc.title.alternativeThe Proposal to Enlargement of the Assortment in the Existing Product Line in the Manufacturing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeThomasová, Gabriela
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAP0031_EKF_N6208_6208T020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record