Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorSchenk, Petr
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:22Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141838
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší identifikaci spotřebitelských preferencí konzumentů pečiva a jejich vliv na podnikovou strategii vybrané pekárny. Cílem bylo analyzovat stěžejní faktory vnějšího a vnitřního prostředí podniku a vyhodnotit výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků byla navržena strategie „max-max“, spolu s dalšími vhodnými kroky vedoucími k vylepšení podnikové strategii.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the identification of consumer preferences regarding pastry, and their influence on the business strategy of a select bakery. The goal was to analyse crucial factors of both inside and outside environments of a business, and to evaluate the results of a survey. The findings were used to propose a „max-max“ strategy, together with further suitable steps of improving the business.en
dc.format.extent3291620 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterova analýza konkurenčního prostředícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter's five forces analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsurveyen
dc.titleIdentifikace spotřebitelských preferencí a jejich vliv na podnikovou strategiics
dc.title.alternativeIdentifying Consumer Preferences and Their Influence on a Company Strategyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBílený, Antonín
dc.date.accepted2020-08-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSCH0305_EKF_B6208_6208R037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record