Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorŠaja, Libor
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:23Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141841
dc.description.abstractZákladní myšlenkou a cílem diplomové práce je vnější pohled na fungování strategického managementu podniku působícího v oblasti automobilového průmyslu, jehož hlavním předmětem podnikání je lisování, svařování a kompletace částí automobilové karoserie. V průběhu zkoumání podnikového okolí bylo zjištěno, že strategické řízení daného podniku neprobíhá standardním způsobem, a že existují jisté hrozby, které vlivem toho mohou podnik ohrozit. Proto byly navrženy dvě varianty strategie pro následující období. Strategie stability a strategie expanze. Každá obsahuje cíle, jejichž dosažením by mělo dojít ke zlepšení fungování podniku. Výsledkem je tedy strategický návrh, jak by vedení zkoumaného podniku mělo postupovat, aby využilo příležitosti a eliminovalo či snížilo ohrožení hrozbami. Návrh zcela vychází z objektivní podnikové analýzy, a tudíž jej lze v podniku aplikovat.cs
dc.description.abstractThe basic idea and goal of the thesis is an external view of the functioning of the strategic management of a company operating in the automotive industry, whose main business is pressing, welding and assembly of car body parts. During the analysis of the business environment, it was found that the strategic management of the company is not carried out in a standard way and that there are certain threats that may endanger the company. Therefore, two variants of the strategy for the following period have been proposed. Stability and expansion strategies. Each contains goals that should be achieved to improve the operation of the company. The result is therefore a strategic proposal of how the management of the surveyed company should proceed in order to seize the opportunity and eliminate or reduce the threat of threats. The proposal is entirely based on an objective business analysis and can therefore be applied in the company.en
dc.format.extent3550195 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectPESTELcs
dc.subject7Scs
dc.subject5Fcs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectautomotiveen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectPESTELen
dc.subject7Sen
dc.subject5Fen
dc.titleNávrh a implementace strategie podnikucs
dc.title.alternativeCompany Strategy Proposal and Implementationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBílený, Antonín
dc.date.accepted2020-09-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAJ0037_EKF_N6208_6208T037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record