Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorMikulka, Jan
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:24Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141842
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší analýzu konkurenčního prostředí vybraného produktu. Cílem práce vyhodnotit, jaké konkurenční prostředí působí na daný produkt v daném trhu. Vyhodnocení probíhalo na základě strategických analýz PESTLE analýza, analýza konkurence, Porterovy analýzy pěti sil, analýzy vlivu, analýzy konkurenčních faktorů, finanční analýzy, marketingového mixu, životního cyklu výrobku, měření trhu a marketingového průzkumu. Na základě všech analýzy je vytvořena SWOT analýza, která určuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Analýzou konkurenčního prostředí a je cíl splněn.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis solves the analysis of the competitive environment of a selected product. The aim of this work is to evaluate what competitive environment affects a given product in a given market. The evaluation was based on strategic analyzes PESTLE analysis, competition analysis, Porter's analysis of the five forces, impact analysis, analysis of competitive factors, financial analysis, marketing mix, product life cycle, market measurement and marketing research. Based on all analyzes, a SWOT analysis is created, which identifies strengths and weaknesses, opportunities and threats. By analyzing the competitive environment and the goal is met. The goal is met by a thorough analysis of all factors, including competition.en
dc.format.extent6602175 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýza, PESTLE analýzacs
dc.subjectmakroprostředí, mikroprostředí, vnitřní analýza, konkurenční prostředí, konkurence, Porterova analýza pěti sil, analýza konkurence, SWOT analýza, McKinsey, marketingový mix, životní cyklus výrobku, marketingový výzkumcs
dc.subjectstrategic analysis, PESTLE analysisen
dc.subjectmacroenvironment, microenvironment, internal analysis, competitive environment, competition, Porter's analysis of the five forces, competition analysis, SWOT analysis, McKinsey, marketing mix, product life cycle, marketing researchen
dc.titleIdentifikace konkurenčního prostředí vybraného produktucs
dc.title.alternativeCompetitive Environment Identification of a Selected Producten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanalík, Richard
dc.date.accepted2020-09-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMIK0276_EKF_N6208_6208T037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record