Show simple item record

dc.contributor.advisorKřibíková, Pavlína
dc.contributor.authorMoučková, Andrea
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:28Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141852
dc.description.abstractBakalářská práce hodnotí konkurenceschopnost malého podniku, který se věnuje realitní činnosti, pronájmu vlastních nebytových prostorů. Pomocí vybraných analýz byla vyhodnocena podnikatelská činnost firmy a její konkurenceschopnost, dotazníkové šetření odhalilo pozici firmy na trhu. Výsledky analýz umožnily popsat konkurenční výhody a nevýhody a na jejich základě bylo možné navrhnout další postupy v konkurenčním prostředí. Z použitých analýz je zřejmé, že firma svou činnost marketingově téměř neprezentuje, z aktuální obsazenosti jejího portfolia nemovitostí však vyplývá, že masivní marketingová prezentace není potřebná. Pro firmu je nejdůležitější udržet dobré vztahy s velkými klienty, kteří jsou významnými odběrateli a jejichž odchod by měl závažný negativní vliv na finanční výsledky firmy.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis evaluates the competitiveness of a small business operating in the real-estate industry, renting its own non-residential premises. Selected analyses were used to evaluate the firm's business activity and its competitiveness while a survey exposed its status on the market. The analyses' results allowed for a description of the company's competitive advantage and made it possible to suggest further approaches on the market. Applied analyses indicate that the firm utilizes almost no marketing, however current occupancy of its real-estate portfolio shows that large-scale marketing activity is not required. The most important part of the firm's business is to preserve good relations with big clients who are significant customers and whose departure would have severe adverse effects on the company's income.en
dc.format.extent2919878 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurenceschopnostcs
dc.subjectmalý a střední podnikcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectnemovitostcs
dc.subjectrealitní kancelářcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectCompetitivenessen
dc.subjectsmall and medium businessen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectreal-estateen
dc.subjectreal-estate agencyen
dc.subjectsurveyen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti malé realitní kanceláře na trhucs
dc.title.alternativeCompetitiveness Analysis of a Small Real Estate Company on the Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSittová, Kateřina
dc.date.accepted2020-07-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMOU0028_EKF_B6208_6208R020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record