dc.contributor.advisor | Kashi, Kateřina | |
dc.contributor.author | Holub, Dominik | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T09:26:46Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T09:26:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/141913 | |
dc.description.abstract | Intelektuální kapitál v organizaci je jedním z nejdůležitějších, s čím organizace disponují. Investicí do vzdělávání nejen obohacujeme organizaci jako takovou, ale pracovníci mají možnost seberealizace, mohou nabýt pocitu důležitosti a tím jsou motivováni. Každá organizace by měla do vzdělání a rozvoje investovat v dlouhodobém časovém horizontu, nemělo by se jednat pouze o jednorázovou záležitost.
Cílem této bakalářské práce je posouzení a návrh systému vzdělávání a rozvoje vedoucích pracovníků na univerzitě.
První část, tedy teoretická východiska vzdělávání a rozvoje, se skládá s mnoha kapitol, v nichž jsou vysvětleny podstatné pojmy a postupy k tomuto tématu. V praktické části je charakterizována univerzita a to jak z organizačního, tak historického hlediska. Je popsán současný stav vzdělávání a rozvoje vedoucích pracovníků na univerzitě a také jsou uvedeny možná řešení vedoucí ke zlepšení vzdělávacího systému. | cs |
dc.description.abstract | Intellectual capital in an organization is one of the most important things organizations have. By investing in learning, we not only enrich the organization as such, but employees have the opportunity for self-realization, they can gain a sense of importance and are thus motivated. Every organization should invest in training and development in the long term, it should not be just a one-time thing.
The aim of this bachelor thesis is to assess and design a system of training and development of managers at the university.
The first part, i.e. the theoretical basis of training and development, consists of many chapters, which explain the essential concepts and procedures on this topic. The practical part characterizes the university, both from the organizational and historical point of view. It describes the current state of training and development of managers at the university and also lists possible solutions to improve the training system. | en |
dc.format.extent | 1643040 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vzdělávání a rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.subject | lidský kapitál | cs |
dc.subject | učení se | cs |
dc.subject | metody vzdělávání | cs |
dc.subject | řízení lidských zdrojů | cs |
dc.subject | employees training and development | en |
dc.subject | human capital | en |
dc.subject | learning | en |
dc.subject | learning methods | en |
dc.subject | human resource management | en |
dc.title | Posouzení a návrh systému vzdělávání a rozvoje vedoucích zaměstnanců ve vybrané organizaci | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Leading Employees Training and Development System in a Selected Organization | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Konečná, Markéta | |
dc.date.accepted | 2020-07-02 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | HOL0381_EKF_B6208_6208R037_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |