Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorJelenová, Kateřina
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:46Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141915
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza image taneční školy Dance4life. Cílem diplomové práce bylo získat postoje od veřejnosti a také rodičů a členů z taneční školy a tyto postoje porovnat. Jako metoda sběru dat bylo zvoleno dotazníkové šetření. Byly vytvořeny dva dotazníky, pro veřejnost a pro členy a rodiče. Hlavní část práce je soustředěna na analýzu dat z dotazníkového šetření. Předmětem analýzy byly specifické otázky pro veřejnost a členy/rodiče, názory na komunikační kanály a otázky zaměřené na image. Bylo provedeno třídění druhého stupně, ANOVA testování, chí-kvadrát test, t-test apod. Nakonec bylo srovnání názorů respondentů. Na základě výsledků autorka práce navrhla doporučení pro zlepšení image taneční školy Dance4Life.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is the analysis of the image of the dance school Dance4life. The aim of the thesis was to obtain attitudes from the public as well as parents and members of the dance school and to compare these attitudes. A questionnaire survey was chosen as the method of data collection. Two questionnaires were created, for the public and for members and parents. The main part of the work is focused on the analysis of data from a questionnaire survey. The subject of the analysis was specific questions for the public and members / parents, opinions on communication channels and questions focused on image. Second-level classification, ANOVA testing, chi-square test, t-test, etc. were performed. At the end the respondents' opinions were compared. Based on the results, the author proposed recommendations for improving the image of the dance school Dance4Life.en
dc.format.extent3453039 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza imagecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectImage taneční školycs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectSportovní marketingcs
dc.subjectImage analysisen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.subjectImage of dance schoolen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectSport marketingen
dc.titleAnalýza image taneční školycs
dc.title.alternativeImage Analysis of a Dance Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2020-09-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJEL0062_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam