Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorKotasová, Veronika
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:47Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141917
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace základní školy Hrabina v Českém Těšíně. První část bakalářské práce popisuje teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristiku základní školy. Aplikační část je věnována analýze výsledků dotazníkového šetření. Poslední část je věnována návrhům a doporučením, které by mohly zlepšit marketingovou komunikaci školy.cs
dc.description.abstractAim of the thesis is a marketing communication design for elementary school Hrabina in Český Těšín. In the first part of the thesis the theoretical starting points of marketing communication are described as well as characteristic of the school. The application part is dedicated to results of questionnaire inquiry analysis. The final part deals with suggestions and recommendations which could help to improve marketing communication of the school.en
dc.format.extent3109357 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketing communication designen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjectelementary schoolen
dc.subjectsurveyen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro základní školucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Elementary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2020-08-28
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOT0207_EKF_B6208_6208R062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record