Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorChrobák, Tomáš
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:50Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141929
dc.description.abstractTato bakalářskká práce řeší a porovnává motivace pracovníků v ziskových a neziskových organizacích. Primárním cílem nebylo zhodnotit vliv mezd, benefitů, či jiných odměn, nýbrž náhlédnout na skutečné motivy zaměstnanců ve vybraných organizacích a zjistit jeji motivy a názory na efektivní vedení a odměňování pracovníků a porovnat tyto individuální odpovědi zaměstnanců z neziskového vůči ziskovému sektoru. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření na 10 respondentach jak z neziskové organizace AIESEC tak 10 respondentech ze ziskové organizace Czech-us. Výsledky ukazují, že pro pracovníky neziskové organiazce je hlavním motivačním faktorem přátelská atmosféra na pracovišti a je to také často esencí pro setrvání v neziskové organizace, zatímco u ziskové organizace to jsou benefity formou stravenek. Oba dva sektory se shodují na demotivujícím faktoru a to je direktivní styl vedoucích zaměstnanců. V závěru jsou uvedeny doporučení pro organizace a to převážně v ziskovém sektoru, který mají za úkol zvýšit motivaci zaměsnanců.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis addresses and compares the motivations of employees in for-profit and non-profit organizations. The primary goal was not to evaluate the impact of wages, benefits, or other remuneration, but to look at the real motives of employees in selected organizations and find out its motives and views on effective management and remuneration of employees and compare these individual responses of nonprofits to for-profit. The evaluation was based on a questionnaire survey of 10 respondents from both the non-profit organization AIESEC and 10 respondents from the for-profit organization Czech-us. The results show that for the employees of a non-profit organization, the main motivating factor is a friendly atmosphere in the workplace and it is also often the essence for staying in a non-profit organization, while for a for-profit organization these are benefits in the form of meal vouchers. Both sectors agree on a demotivating factor and this is the directive style of managers. In the end, recommendations for organizations are given, mainly in the for-profit sector, which have the task of increasing employee motivation.en
dc.format.extent1774239 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMotivacecs
dc.subjectlidské zdrojecs
dc.subjectmotivace zaměstnancůcs
dc.subjectřízení lidských zdrojůcs
dc.subjectoceňování a odměňování zaměsnancůcs
dc.subjectMotivationen
dc.subjecthuman resourcesen
dc.subjectemployee motivationen
dc.subjecthuman resources managementen
dc.subjectvaluation and remuneration of employeesen
dc.titleMotivace a oceňování lidí v neziskových a ziskových organizacíchcs
dc.title.alternativeMotivation and Valuation of People in Non-profit and Profit Organizationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJanštová, Sarah
dc.date.accepted2020-08-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHR0126_EKF_B6208_6208R020_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam