Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorKonečná, Tereza
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:51Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141933
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřená na tvorbu typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví. Výzkum byl realizován metodou CAWI, tedy formou online dotazování. Pro návrh typologie byly použity v rámci analýzy faktorová a shluková analýza. Provedeným výzkumem byly zjištěny údaje o běžcích, údaje o vlastněné obuvi a údaje o nákupním chování. Hlavním výsledkem práce je však návrh tří spotřebitelských typologií, které jsou charakteristické pro trh s běžeckou obuví. Výsledky výzkumu mohou sloužit výrobcům běžecké obuvi pro lepší pochopení svých zákazníků a ke zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis Diploma thesis is focused on creating a typology of consumers in the running shoes market. The research was carried out using the CAWI method, which is the form of online surveys. Factor and cluster analysis were used for the typology design. The research revealed data on runners, data on owned footwear and data on purchasing behavior. However, the main result of the work is the design of three consumer typologies that are characteristic for the running shoes market. The research results can be used by running shoe manufacturers to better understand their customers and improve their marketing communications.en
dc.format.extent3244018 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza nákupního chovánícs
dc.subjectBěžecká obuvcs
dc.subjectNákupní chování, Spotřební chovánícs
dc.subjectSpotřebitelské typologie, Typologie zákazníkůcs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectConsumer typologyen
dc.subjectCustomer typologyen
dc.subjectPurchasing behavioren
dc.subjectPusrchasing behavior analysisen
dc.subjectRunning shoesen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu s běžeckou obuvícs
dc.title.alternativeCustomers Typology in the Running Shoes Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePruchnická, Leona
dc.date.accepted2020-06-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0256_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam