Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorRiemlová, Martina
dc.date.accessioned2020-10-02T09:26:57Z
dc.date.available2020-10-02T09:26:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141953
dc.description.abstractTématem této práce je analýza spotřebitelského chování budoucích rodiček. Cílem diplomové práce je odhalit, jakou důležitost přikládají těhotné ženy z Moravskoslezského kraje jednotlivým faktorům při výběru porodnice, jak důkladně se ženy výběrem porodnice zabývají, kde všude čerpají informace, na základě jakých faktorů si konkrétní porodnici volí a jak daleko jsou ochotné do porodnice dojíždět. Výzkum může sloužit jako zpětná vazba manažerům porodnic z Moravskoslezského kraje.cs
dc.description.abstractThe thesis aims to reveal the essential factors behind choosing a specific maternity hospital by pregnant women from the Moravian-Silesian region. The thesis is focused on primary sources of information about the selection of a particular hospital, reasons behing choosing a specific maternity hospital and the distance between the household and the maternity hospital. The research can serve as feedback to maternity hospital managers from the Moravian-Silesian Region.en
dc.format.extent3443214 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvýběr porodnicecs
dc.subjectporodnicecs
dc.subjectMoravskoslezský krajcs
dc.subjectmoderní porodnictvícs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjecttěhotenstvícs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmaternity hospitalen
dc.subjectMoravian-Silesian Regionen
dc.subjectmodern obstetricsen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjecthospitalen
dc.subjectservicesen
dc.subjectpregnancyen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování budoucích rodičekcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Expectant Mothersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Aleš
dc.date.accepted2020-09-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisRIE0021_EKF_N6208_6208T062_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam