Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorDaňková, Lucie
dc.date.accessioned2021-07-15T09:26:57Z
dc.date.available2021-07-15T09:26:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143178
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a tvorbou návrhů a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace taneční školy. V teoretické části jsou stanoveny teoretická východiska marketingové komunikace a byla charakterizována konkrétní taneční škola. Dále byla popsána vnitřní a vnější analýza prostředí a analýza konkurence společnosti. Praktická část práce byla věnována výzkumu, který byl proveden pomocí dvou dotazníků. Nejprve byla stanovena metodika výzkumu, poté byl popsán průběh výzkumu a zanalyzovány výsledky z dotazníků. Na závěr jsou v práci prezentovány návrhy a doporučení pro taneční školu, jak zlepšit jejich marketingovou komunikaci se stálými i potenciálními zákazníky. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace a vytvořit návrh a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace pro taneční školu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the analysis of marketing communication and the creation of suggestions and recommendations for improving the marketing communication of a dance school. The theoretical part sets out the theoretical basis of marketing communication and characterized a specific dance school. Furthermore, the internal and external analysis of the environment and the analysis of the company's competition were described. The practical part of the work was dedicated to research, which was conducted using two questionnaires. First, the research methodology was determined, then the course of the research was described and the results from the questionnaires were analyzed. Finally, the work presents suggestions and recommendations for a dance school on how to improve their marketing communication with regular and potential customers. The aim of the diploma thesis was to analyze the current state of marketing communication and create a suggestions and recommendations for improving marketing communication for a dance school.en
dc.format.extent2698708 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttaneční školacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectdance schoolen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectFacebooken
dc.titleNávrh marketingové komunikace taneční školycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of Dance Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDAN0142_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam