Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorVidová, Denisa
dc.date.accessioned2021-07-15T09:26:57Z
dc.date.available2021-07-15T09:26:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143179
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata. V práci byla nejprve popsána teoretická východiska on-line komunikace a rozebrány on-line komunikační nástroje. Dále je zde popsán proces vytváření reklamy na Facebooku. V další kapitole byl charakterizován trh s potřebami pro domácí zvířata dle mikroprostředí a makroprostředí. V následující kapitole byla popsána metodika shromažďování dat. Hlavním cílem této diplomové práce bylo analyzovat efektivnost jednotlivých reklamních kampaní. Data byla sbírána metodou automatizovaného sběru dat prostřednictvím Facebook Business Manageru, Správce reklam a Google Analytics. Následně byla data vyhodnocena za pomocí Microsoft Excelu a statistického programu IBM SPSS. Z analýzy nakonec vznikly návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis of social network advertisement in the pet equipment market. The work first described the theoretical basis of online communication and analyzed online communication tools. The process of creating an ad on Facebook is also described here. In the next chapter, the pet equipment market was characterized according to the microenvironment and macroenvironment. The following chapter described the methodology of data collection. The main goal of this diploma thesis was to analyze the effectiveness of individual advertising campaigns. Data was collected using automated data collection through Facebook Business Manager, Ad Manager and Google Analytics. Subsequently, the data were evaluated using Microsoft Excel and the statistical program IBM SPSS. Finally, suggestions and recommendations emerged from the analysis.en
dc.format.extent3395834 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecton-line reklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjecton-line komunikacecs
dc.subjecton-line marketingcs
dc.subjecton-line advertisingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectFacebooken
dc.subjecton-line communicationen
dc.subjecton-line marketingen
dc.titleAnalýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířatacs
dc.title.alternativeAnalysis of Social Network Advertisement in the Pet Equipment Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVID0047_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam