Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorPavlíková, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:03Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143199
dc.description.abstractHlavním cílem práce bylo analyzovat, do jaké míry product placement ovlivňuje diváky českých filmů. Vedlejším cílem bylo navrhnout způsoby, jakými jej využít a nalézt rozdíly v jeho vnímání u mužů a žen v různých věkových kategoriích. Marketingový výzkum proběhl prostřednictvím kvalitativní metody, konkrétně skupinového rozhovoru, kterého se zúčastnilo 20 respondentů. Výsledky této diplomové práce by měly přiblížit význam product placementu a poodhalit, jak jej správně ve filmové tvorbě využít.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis was to analyze the extent to which product placement affects viewers of Czech films. The secondary goal was to suggest ways to use it and find differences in perception in men and women in different age categories. The marketing research was conducted through a qualitative method, namely a focus group, which was attended by 20 respondents. The results of this thesis should approach the importance of product placement and reveal how to use it correctly in filmmaking.en
dc.format.extent2116217 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectanalýza vnímání product placementucs
dc.subjectčeská filmová tvorbacs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectanalysis of product placement perceptionen
dc.subjectCzech film productionen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectadvertisementen
dc.titleAnalýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorběcs
dc.title.alternativeAnalysis of Viewers' Product Placement Perception in the Czech Film Productionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV0360_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam