Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorTkačíková, Lucie
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:07Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143217
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitelů a jejich preference při výběru dovolené. V první části práce jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování a veškeré faktory ovlivňující spotřebitele při výběru produktů či služeb. Druhá teoretická část se zabývá trhem cestovního ruchu, kde je popsána charakteristika trhu. Praktická část zahrnuje metodiku práce a výsledky získané pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo skrze online prostředí. V závěru práce jsou sepsána doporučení a návrhy, které vznikly na základě výsledků analýzy.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the behavior of consumers and their preferences when choosing a holiday. The first part of the thesis describes the theoretical basis of consumer behavior and all factors influencing consumers when choosing products or services. The second theoretical part deals with the tourism market, where the characteristics of the market are described. The practical part includes the methodology of the work and the results obtained by means of a questionnaire survey, which took place through the online environment. At the end of the work, recommendations and suggestions are written, which were based on the results of the analysis.en
dc.format.extent2062619 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectcestovní agenturacs
dc.subjectdestinacecs
dc.subjectdovolenács
dc.subjecttourismen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecttravel agencyen
dc.subjectdestinationen
dc.subjectholidayen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis in the Tourism Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČervinka, Michal
dc.date.accepted2021-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTKA0056_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record