Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorBartoňová, Markéta
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:15Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143247
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat hudbu v televizních reklamách a pochopit její působení na emoce, zapamatovatelnost a rozhodovací proces diváků. Výzkum byl proveden pomocí dvou metod, kterými bylo pozorování a následné dotazníkové šetření. Na hudbu bylo v této práci nahlíženo jako na prostředníka mezi prodávajícím a zákazníkem. Význam zvukové složky reklamy je jedním z velice aktuálních témat reklamního průmyslu. Bylo zjištěno, že většina respondentů reklamy nesleduje a má neutrální vztah k produktům propagovaným v reklamě. Hudba byla dle výzkumu shledána za nejdůležitější složku reklamy, což platilo pro muže i ženy.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to analyse music in television commercials and its effect on emotions, memorability and decision-making process of viewers. The analysis was made by observation and by surveys. In this case, music was seen as a mediator between a seller and a customer. The importance of music is one of the current topics in the advertising industry. It was found out that most of respondents do not watch commercials and have neutral relationship to the products promoted in them. According to the research, music is the most important part of advertising for both men and women.en
dc.format.extent1666090 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTelevizní reklamacs
dc.subjectHudba v reklaměcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMédiacs
dc.subjectDotazovánícs
dc.subjectPozorovánícs
dc.subjectTV commercialen
dc.subjectMusic in commercialsen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectMediaen
dc.subjectSurveyen
dc.subjectObservationen
dc.titleAnalýza využití hudby v reklamáchcs
dc.title.alternativeMusic Usage Analysis in Commercialsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolnárová, Eva
dc.date.accepted2021-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAR0593_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam