Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorNeuwirthová, Nikola
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:16Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143249
dc.description.abstractJako téma pro bakalářskou práci si autorka vybrala využití product placementů v českých seriálech. Cílem bylo zjistit míru a způsoby využívání product placementů ve vybraných seriálech, Ulice a Slunečná. Také bylo zkoumáno, zda respondenti vnímají tuto formu reklamy, případně jak ji vnímají a jaký má na ně vliv. K získání výsledků bylo potřeba provést dvě výzkumné metody – pozorování a dotazování. Dotazování probíhalo online přes portál vyplnto.cz a odkaz na dotazník byl sdílen přes facebookový a instagramový profil autorky. Z pozorování se zjistilo, že dané seriály využívají product placementy odlišně. Získaná data z dotazování byla analyzována za pomoci softwaru Microsoft Excel a IBM SPSS Statistics. Z dat vyplynulo, že pouze necelá polovina všech respondentů (48 %) si všímá product placementů v českých pořadech a u 61 % respondentů se postoj k takto propagovanému produktu nezměnil. Vyobrazení alespoň jednoho product placementu si dokázalo vybavit pouze 29 % z celkových 167 sledujících seriálu Ulice a pouze 22 % z celkových 166 sledujících seriál Slunečná.cs
dc.description.abstractAs a topic for bachelor thesis, the authoress has chosen the using of product placement in Czech television series. The aim was to find out the extent and ways of using product placement in selected series, Ulice and Slunečná. It was also examined whether the respondents perceive this form of advertising, or how they perceive it and what effect it has on them. To obtain the results, it was necessary to perform two research methods - observation and questioning. The survey was conducted online on the portal vyplnto.cz and the link was shared on solver’s Facebook and Instagram profiles. Observations have shown that the series uses product placement differently. The data obtained from the survey were analyzed using a Microsoft Excel processor and IBM SPSS Statistics software. The data showed that only less than half of all respondents (48%) notice the product placement in Czech programs and 61% of respondents did not change their attitude to the product promoted in this way. Only 29% of the total 167 viewers of the Ulice and only 22% of the total 166 viewers of the Slunečná managed to recall at least one product placement.en
dc.format.extent2709119 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, reklama, product placement, televize, seriály, diváci, využití, vliv, analýzacs
dc.subjectmarketing, advertisement, product placement, TV, series, spectators, use, influence, analysisen
dc.titleAnalýza využití product placementu v českých seriálechcs
dc.title.alternativeAnalysis of Using Product Placement in Czech Televison Seriesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNEU0088_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam