Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorOsmančík, Jakub
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:16Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143250
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s herním hardwarem. Cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování na tomto trhu. Pomocí výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením byly zjištěny peněžní investice do nákupu herních hardwarů, preference jednotlivých typů, faktory ovlivňující nákupní chování, použité informační zdroje a další. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována charakteristice trhu s herním hardwarem a základním teoretickým východiskům spotřebitelského chování. Praktická část je zaměřena na použitou metodiku výzkumu a analýzu výsledků. Ty jsou přehledně zpracovány do tabulek a grafů. V návaznosti na výsledky výzkumu jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné hypotézy a zpracovány návrhy a doporučení. Ty mohou sloužit jako inspirace výrobcům a prodejcům. Práce splnila svůj cíl analýzy chování spotřebitelů na trhu s herním hardwarem a vyřešila problém neznalosti tohoto chování.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focuses on consumer behavior on the gaming hardware market. The aim of the thesis is to analyse this consumer behaviour on this market. Via the research, thanks to the questionnaire method, monetary investments in the purchase of gaming hardware were found alongside with type preferences, factors influencing purchasing behaviour, information sources used, and more. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the characteristics of the gaming hardware market and the basic theoretical starting points of consumer behavior. The practical thesis is focuses on the used research methodology and the analysis of the results. These are neatly processed into tables and graphs. Following the results of the research, the established research hypotheses are evaluated, and suggestions, alongside with recommendations are made. These can serve as inspiration to manufacturers and sellers. The thesis has achieved its objective of analysing consumer behavior in the gaming hardware market and solved the problem of ignorance of this behavior.en
dc.format.extent2014468 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectherní hardwarecs
dc.subjectherní počítačcs
dc.subjectherní notebookcs
dc.subjectkonzolecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectgaming hardwareen
dc.subjectgaming computeren
dc.subjectgaming notebooken
dc.subjectconsoleen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s herním hardwaremcs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis on the Gaming Hardware Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKotrle, Miloš
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOSM0011_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam