dc.contributor.advisor | Lůžek, Petr | |
dc.contributor.author | Osmančík, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:27:16Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:27:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/143250 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s herním hardwarem. Cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování na tomto trhu. Pomocí výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením byly zjištěny peněžní investice do nákupu herních hardwarů, preference jednotlivých typů, faktory ovlivňující nákupní chování, použité informační zdroje a další. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována charakteristice trhu s herním hardwarem a základním teoretickým východiskům spotřebitelského chování. Praktická část je zaměřena na použitou metodiku výzkumu a analýzu výsledků. Ty jsou přehledně zpracovány do tabulek a grafů. V návaznosti na výsledky výzkumu jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné hypotézy a zpracovány návrhy a doporučení. Ty mohou sloužit jako inspirace výrobcům a prodejcům. Práce splnila svůj cíl analýzy chování spotřebitelů na trhu s herním hardwarem a vyřešila problém neznalosti tohoto chování. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is focuses on consumer behavior on the gaming hardware market. The aim of the thesis is to analyse this consumer behaviour on this market. Via the research, thanks to the questionnaire method, monetary investments in the purchase of gaming hardware were found alongside with type preferences, factors influencing purchasing behaviour, information sources used, and more. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the characteristics of the gaming hardware market and the basic theoretical starting points of consumer behavior. The practical thesis is focuses on the used research methodology and the analysis of the results. These are neatly processed into tables and graphs. Following the results of the research, the established research hypotheses are evaluated, and suggestions, alongside with recommendations are made. These can serve as inspiration to manufacturers and sellers. The thesis has achieved its objective of analysing consumer behavior in the gaming hardware market and solved the problem of ignorance of this behavior. | en |
dc.format.extent | 2014468 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | herní hardware | cs |
dc.subject | herní počítač | cs |
dc.subject | herní notebook | cs |
dc.subject | konzole | cs |
dc.subject | spotřebitelské chování | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | gaming hardware | en |
dc.subject | gaming computer | en |
dc.subject | gaming notebook | en |
dc.subject | console | en |
dc.subject | consumer behavior | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.title | Analýza spotřebitelského chování na trhu s herním hardwarem | cs |
dc.title.alternative | Consumer Behavior Analysis on the Gaming Hardware Market | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kotrle, Miloš | |
dc.date.accepted | 2021-06-03 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | OSM0011_EKF_B6208_6208R062_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |