Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorPhamová, Nikol
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:16Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143251
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá etickým kodexem reklamního sdělení. Dále se zabývá, jak právními aspekty, tak i rozhodnutím podle organizace Rady pro reklamu. V této práci se především klade důraz na správnou tvorbu reklamního sdělení, aby neporušovala žádné stanovené předpisy. Podle analýzy dat bylo možné zjistit nejčastější vyskytovaný problém při tvorbě reklamního sdělení a jaké médium bývá nejčastěji nahlášeno z porušování etického kodexu. Nejčastějším problémem z pohledu Rady pro reklamu je vše, co porušuje etický kodex, právní aspekty či jakékoliv zhotovené ustanovení podle ní samotné. Po tomto zjištění autorka práce navrhuje konkrétní řešení v podobě pořádného nastudování etického kodexu a právních předpisů. Dále doporučuje si pořádně projít všechna reklamní sdělení podobného charakteru, která budoucímu autorovi mohou pomoct při tvorbě nového reklamního sdělení. Tím, jak si budoucí autor projde chyby svých předchůdců, může se vyvarovat zbytečným chybám, a naopak se z nich poučit. Doporučení se dělí na dvě odvětví, a to na doporučení dle literatury a výsledků zjištěných z praktické části.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the code of ethics of advertising. It also deals with both legal aspects and decisions according to the organization of the Czech initiative of advertising agencies, media and advertisers called “Rada pro reklamu”. The emphasis of this work is mainly on the correct creation of the advertising message so that it does not violate any established regulations. According to the analysis of the data, it was possible to identify the most common problem in the process of creating advertising messages and what medium is most often reported from violations of the code of ethics. According to the initiative Rada pro reklamu, the most common problem is everything that violates the code of ethics, legal aspects or any provision made by the initiative. After this finding, the author proposes a specific solution in the form of a proper study of the code of ethics and laws. The author also recommends that you properly review all advertising messages of a similar nature that can help the future author in creating a new advertising. By going through the mistakes of his predecessors, the future author can avoid mistakes and to learn from them. The recommendations are divided into two branches. These branches are recommendations according to the literature and ac the results obtained from the practical part.en
dc.format.extent8197633 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEtikacs
dc.subjectetický kodexcs
dc.subjectkodexcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectRada pro reklamucs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectnekalá soutěžcs
dc.subjectreklamní trhcs
dc.subjectmanažerská etikacs
dc.subjectmarketingová etikacs
dc.subjectpodnikatelská etikacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectdruh reklamy.cs
dc.subjectEthicsen
dc.subjectcode of ethicsen
dc.subjectcodeen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectRada pro reklamuen
dc.subjectcontent analysisen
dc.subjectunfair competitionen
dc.subjectadvertising marketen
dc.subjectmanagerial ethicsen
dc.subjectmarketing ethicsen
dc.subjectbusiness ethicsen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectmediaen
dc.subjecttype of advertising.en
dc.titleZhodnocení etických problémů reklamy na českém trhucs
dc.title.alternativeEvaluation of Advertising Ethical Problems on the Czech marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSeifried, František
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPHA0041_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam