Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorProkopová, Vendula
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:17Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143252
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje vlivu komunikačních prvků nadnárodních značek na spotřebitele, přičemž cílem práce je právě analýza vlivu těchto prvků. Cíl byl uskutečněn pomocí online dotazníkového šetření, které tvořilo klíčovou část dat využitých ve výzkumu. Na základě analýzy dat byly interpretovány výsledky výzkumu. Respondenti uvedli značku jako poměrně významný aspekt při nákupu zboží. Bylo zjištěno, že nejvýznamnějším prvkem je logo společně s názvem značky. Naopak zkratky a znělky skončily jako prvky s nejmenším vlivem na respondenty. Výzkum ukázal, že respondenti zastávají poměrně různorodých názorů, pokud se jedná o vliv reklamního stylu značky, jmenovitě pak využití celebrit v reklamních kampaních. Autorka práce navrhla taková doporučení, která jsou vhodná pro většinu značek, z důvodu širokého záběru tématu práce.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the influence of multinational brands communication elements on consumers, while the aim of the work is to analyze the influence of these elements. The aim of the work was realized by using online questionnaire survey, which formed a key part of the data used in the research. Based on the analysis of the data, the research results were interpreted. The respondents stated brand as a relatively important aspect when buying goods. It was found that the most significant element is logo together with the brand name. On the contrary, abbreviations and brand jingles ranked as the elements with the weakest influence on the respondents. Research has shown that respondents hold relatively different views regarding the influence of brand's advertising, namely the use of celebrities in advertising campaigns. The author of the thesis suggested such recommendations that are suitable for most brands, due to the wide scope of the topic of the thesis.en
dc.format.extent4775917 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprvky komunikacecs
dc.subjectnadnárodní značkycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectspotřebitelécs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikace značekcs
dc.subjectvnímání a postojcs
dc.subjectvlivcs
dc.subjectasociacecs
dc.subjectcommunication elementsen
dc.subjectmultinational brandsen
dc.subjectbranden
dc.subjectconsumersen
dc.subjectmarketing commmunicationen
dc.subjectbrand communicationen
dc.subjectperception and attitudeen
dc.subjectinfluenceen
dc.subjectassociationen
dc.titleVliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitelecs
dc.title.alternativeThe Influence of Multinational Brands Communication Elements on Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSeifried, František
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRO0266_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam