Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorBlaschke, Marek
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:17Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143254
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci sportovní organizace, hlavně organizace OKTAGON MMA. Cílem této práce bylo vytvořit analýzu marketingové komunikace organizace OKTAGON MMA. Výzkum práce byl zaměřen na znalost respondentů MMA a na jejich vztah k organizaci OKTAGON MMA. Výzkum také sledoval názory respondentů na tvrzení ohledně organizace. Na základě provedeného výzkumu byly představeny návrhy a doporučení ke zlepšení stávající marketingové komunikace organizace.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing communication of the sport organization, mainly on the OKTAGON MMA organization. The aim of this work was to analyze marketing communication of the organization OKTAGON MMA. The research of the thesis was focused on respondents knowledge of MMA and their relationship towards the organization OKTAGON MMA. The research was focused on respondent´s opinions on prewrited claims about the orgnazitaion as well. Based on results of the research, some suggestions and recommendations have been made to improve the marketing communication of the organization.en
dc.format.extent890222 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsportcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsporten
dc.subjectadvertisementen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace sportovní organizacecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Sport Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHetflajšová, Lenka
dc.date.accepted2021-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLA0271_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam