Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorOndřejková, Simona
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:21Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143273
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na elektronické aukce na trhu veřejné správy v České a Slovenské republice. Cílem je analyzovat hlavní přínosy využívání e-aukcí pro města a obce v České a Slovenské republice a identifikovat také jejich nevýhody. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. Teoretická východiska e-aukcí obsahují definice a vysvětlení oborných termínů. V charakteristice trhu je popsáno prostředí firmy Proebiz, trh B2B a trh veřejných zakázek. Metodika sběru dat detailně popisuje tvorbu dotazníku a způsob jeho vyhodnocování. V analytické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, které vycházejí z elektronického dotazování. Závěrem jsou popsány zjištěné výsledky marketingového výzkumu, následné návrhy a doporučenícs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a topic of analysis of using e-auction in Czech and Slovak cities. The aim is to analyze the main benefits of using e-auctions for cities and municipalities in the Czech and Slovak Republics and to identify their disadvantages. The thesis is divided into five main chapters. The theoretical basis of e-auctions contains definitions and explanations of technical terms. The market characteristics describe the Proebiz environment, the B2B market and the public procurement market. The methodology of data collection describes in detail the creation of the questionnaire and the method of its evaluation. The analytical part presents the results of research, which are based on electronic surveying. Finally, the results of marketing research, subsequent proposals and recommendations are described.en
dc.format.extent2171738 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectaukcecs
dc.subjecte-aukcecs
dc.subjectdražbacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectreverzní aukcecs
dc.subjectveřejné zakázkycs
dc.subjectveřejný sektorcs
dc.subjectauctionen
dc.subjecte-auctionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectprocurementen
dc.subjectpublic sectoren
dc.subjectreverse auctionen
dc.subjecttenderen
dc.titleAnalýza užívání e-aukcí v českých a slovenských městechcs
dc.title.alternativeAnalysis of Using E-auctions in Czech and Slovak Citiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKarcol, Lukáš
dc.date.accepted2021-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOND0199_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccesscs
dc.date.embargoend2022-12-31cs
dc.description.embargocitlivá datacs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam