Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorWaliczková, Lucie
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:23Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143282
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků se službami divadla konkrétně Těšínského divadla Český Těšín. Hlavním cílem práce je zhodnotit celkovou spokojenost zákazníků a jejich dílčí spokojenost s atributy poskytovaných služeb. Vedlejším cílem je navrhnout divadlu doporučení, která by mohla přispět ke zkvalitnění jejich služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Data potřebná k analýze byla získána kvantitativním typem výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Respondenti byli vybráni technikou vhodného úsudku, na kterou navazovala metoda sněhové koule. Výsledky analýzy dat ukázaly, že zákazníci jsou se službami Těšínského divadla Český Těšín převážně spokojeni. Z výzkumu rovněž vyplynulo, že celková míra spokojenosti zákazníků se může zvýšit, jestliže se divadlo zaměří především na zlepšení kvality svého repertoáru, chování personálu divadla a čistoty sociálního zázemí.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction with the services of theater, specifically the Těšínské divadlo Český Těšín. The main goal of this thesis is to evaluate the overall satisfaction of customers and their partial satisfaction with the attributes of the services provided. The secondary goal is to suggest recommendations to the theater that could improve their services and increase customer satisfaction. The data needed for the analysis were obtained by quantitative type of research using a questionnaire survey. Respondents were selected by the judgemental sampling, followed by the snowball sampling. The results of the data analysis showed that customers are mostly satisfied with the services of the Těšínské divadlo Český Těšín. The research also showed that the overall level of customer satisfaction can increase if the theater focuses primarily on improving the quality of its repertoire, the behaviour of theater staff, and the cleanliness of social facilities.en
dc.format.extent1810798 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectanalýza spokojenostics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing kulturycs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectsatisfaction analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectarts marketingen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjecttheateren
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami divadlacs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Satisfaction with Services of the Theateren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWAL0086_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam