Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorŽandovský, Jiří
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:27Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143298
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu platforem pro streamování videa. Práce zkoumá úroveň povědomí o poskytovatelích, vhodná zařízení ke sledování VOD obsahu, cenovou citlivost a důležitost kritérií při výběru vhodné platformy. Pro účel této práce byl zvolen kvantitativní sběr dat prostřednictvím online dotazníku. Respondenti byli následně identifikováni dle demografických kritérií. Práce obsahuje doporučení pro stálé a potencionální uživatele, ale také i pro poskytovatele streamovacích služeb.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the market of video streaming platforms. The thesis examines the level of knowledge of providers, suitable devices for monitoring VOD content, price sensitivity and the importance of criteria in selecting a suitable platform. For the purpose of this thesis, a quantitative data collection through an online questionnaire was chosen. Respondents were then identified according to demographic criteria. The work contains recommendations for regular and potential users, but also for streaming service providers.en
dc.format.extent2506633 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování, Digitální trh, Video na vyžádání, Netflix, Filmová distribuce, Marketingový průzkumcs
dc.subjectConsumer behavior, Digital market, Video on demand, Netflix, Movie distribution, Marketing researchen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videacs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior on Video Streaming Platformsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHruška, Robert
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAN0011_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam