Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorZharkova, Irina
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:29Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143309
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je zjistit postoj spotřebitelů k původu potravinářských výrobků mezi generacemi X, Y a Z v České republice, Rusku a Číně. Dalším cílem této práce je prozkoumat, proč se spotřebitelé mohou vyhnout potravinářským výrobkům z některých zemí, a měřit úroveň etnocentrismu mezi třemi generacemi těchto tří zemí. K provedení tohoto výzkumu byla použita kvantitativní metoda elektronického průzkumu, která pomohla provést dotazování současně ve třech zemích. Výsledky výzkumu ukazují, že čeští a ruští spotřebitelé jsou si v mnoha ohledech velmi podobní, zatímco čínští spotřebitelé se od nich velmi liší.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to understand the attitude of consumers to the origin of food products between generations X, Y and Z in the Czech Republic, Russia and China. One of the non-final goals of this work is to investigate why consumers can avoid food products from some countries, as well as to measure the level of ethnocentrism among three generations of these three countries. To conduct this study, a quantitative method of electronic survey was used, which helped to conduct the survey simultaneously in three countries. The results of the study show that Czech and Russian consumers are very similar in many respects, while Chinese consumers are very different from them.en
dc.format.extent3542136 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzemě původucs
dc.subjectmezigenerační srovnánícs
dc.subjectpotravinycs
dc.subjectelektronické dotazovánícs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectČeský trhcs
dc.subjectRuský trhcs
dc.subjectČínský trh.cs
dc.subjectcountry of originen
dc.subjectintergenerational comparisonen
dc.subjectfood productsen
dc.subjectonline surveyen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectCzech marketen
dc.subjectRussian marketen
dc.subjectChinese market.en
dc.titleMezigenerační srovnání postojů spotřebitelů k původu potravin ve vybraných zemíchcs
dc.title.alternativeIntergenerational Comparison of Consumer Attitudes to the Food Products' Origin in Selected Countriesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Aleš
dc.date.accepted2021-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZHA0021_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record