Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorOrlov, Rostyslav
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:29Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143310
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce byla analýza preferencí značek notebooků na trhu notebooků a v závěru navrhnout možná opatření, která budou podporovat jednotlivé značky notebooků. Analýza tak měla odhalit, jaké preference mají respondenti, a také důvody, proč si určité značky vybírají a proč ne. Úvodní část se zaměřuje na notebooky, jejich charakteristiku a na trh s notebooky, také jsou popsané spotřebitelské chování na trhu a podkapitola rozhodovací proces zákazníků. Následující kapitola je věnovaná charakteristice trhu notebooků, výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření. V závislosti na cíli práce a na výzkumné otázce bylo stanoveno pět hypotéz. Výzkumná otázka se zaměřuje na faktory, které ovlivňují volbu typu notebooku při jeho nákupu.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis was to analyze the preferences of laptop brands in the laptop market and, in conclusion, to propose possible measures that will support individual laptop brands. The analysis was thus designed to reveal what preferences respondents have, as well as the reasons why they choose certain brands and why they do not. The introductory part focuses on laptops, their characteristics and the laptop market, as well as the described consumer behaviour in the market and the subchapter of customer decision-making. The following chapter is devoted to the characteristics of the laptop market, the research was carried out using a questionnaire survey. Five hypotheses were established depending on the objective of the work and the research question. The research question focuses on factors that influence the choice of the type of laptop when purchasing it.en
dc.format.extent1219362 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectnotebookcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectlaptopen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectthe marken
dc.titleAnalýza preferencí značky na trhu notebookůcs
dc.title.alternativeBrand Preferences Analysis in the Notebook Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlimo, Martin
dc.date.accepted2021-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisORL0038_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam