Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorBřežná, Anna
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:32Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143318
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem návrhu marketingové komunikace pro značku čajů. Cílem diplomové práce bylo navržení efektivní marketingové komunikace pro značku čajů, jejíž účelem bylo zvýšit povědomí a hodnotu dané značky, zvýšit zájem zákazníků o produkty a frekvenci nákupů a přilákat nové zákazníky. Pro tyto účely byl proveden marketingový výzkum, jehož podstatou byla analýza reakce spotřebitelů na marketingovou komunikaci na trhu s čaji a analýza značky Santée. Marketingový výzkum byl realizován kvantitativní metodou a jeho součástí bylo dotazníkové šetření, přičemž výsledná data byla vyhodnocena a převedena do grafické podoby. Výstupem diplomové práce bylo navržení marketingové komunikace na B2C i B2B trhu pro společnost a její značku včetně doporučení a vizuálů vhodných nástrojů komunikačního mixu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the marketing communication design of a tea brand. The main object of the thesis was to create a proposal for an effective marketing communication for a tea brand which aims to raise brand awareness, brand equity, interest in company´s products and increase purchase frequency as well as to gain new customers. To that end, a marketing research was implemented, and its purpose was to analyse consumer´s response to a marketing communication on a tea market and an analysis of the brand Santée. The marketing research was carried out using quantitative method including a questionnaire. The final data were analysed and converted into graphic form. The outcome od the diploma thesis is the marketing communication design for the company and its brand on B2C and B2C market including recommendations and drafts of suitable communication mix tools.en
dc.format.extent7292264 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingové komunikační nástrojecs
dc.subjectznačka čajůcs
dc.subjectB2B marketingcs
dc.subjectB2C marketingcs
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communication toolsen
dc.subjecttea branden
dc.subjectB2B marketingen
dc.subjectB2C marketingen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro značku čajůcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Tea Branden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petr
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRE0156_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record