Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKashi, Kateřina
dc.contributor.authorSlončíková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:32Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143321
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza managementu a marketingu vybrané prodejny. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti managementu, marketingu, podnikání a zdravého životního stylu. Tyto pojmy jsou následně využity ve druhé části, kde je pomocí analýz SWOT, Porterovy a finanční analýzy popsána situace podniku. V práci jsou využity také výsledky dotazníkového šetření a rozhovoru s majitelkou prodejny. Veškeré informace by mohly být přínosné majitelce pro zlepšení managementu, marketingu i finanční stránky.cs
dc.description.abstractThe aim of the Diploma thesis is the analysis of management and marketing of a selected store. The thesis is devided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part defines the basic concepts of management, marketing, business and healthy lifestyle. These terms are then used then in the second part, where the situation of company is described with the help of SWOT, Porter and financial analysis. The thesis also uses the results of a questionnaire survey and an interview with the owner of the store. All the information could be beneficial to store owner to improve management, marketing and also financial side of the store.en
dc.format.extent2490326 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectzdravý životní stylcs
dc.subjectzerowastecs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectodměňovánícs
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjecthealthy lifestyleen
dc.subjectzerowasteen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectremunerationen
dc.titleAnalýza managementu a marketingu vybrané prodejnycs
dc.title.alternativeAnalysis of Management and Marketing of a Selected Storeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSikorová, Renata
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSLO0107_EKF_N0413A050014_S02_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam