Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKashi, Kateřina
dc.contributor.authorSikora, Jakub
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:33Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143324
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je charakterizovat management a organizační strukturu třineckého florbalového klubu. Na základě poskytnutých dokumentů a informací analyzovat jeho finanční stránku a navrhnout případné změny či doporučení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou odborně charakterizovány pojmy management, marketing, sport, reklama, sponzoring, odměňování, florbal, finanční výkazy apod. Jako výzkumné metody byly použity rozhovor a SWOT analýza. V praktické části je podrobně popsána organizační struktura klubu FBC Třinec, jeho zázemí, základní informace a rovněž také rozpočet klubu ve dvou srovnávaných sezónách. Z průzkumu bylo zjištěno, že s rostoucími výdaji na jednotlivé sezóny rostou také příjmy, protože se klub snaží aktivně hledat nové sponzory a žádat o dotace z města Třinec, Moravskoslezského kraje aj. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení pro třinecký florbalový klub.cs
dc.description.abstractThe Diploma thesis is focused on the characterization of management and organizational structure for Třinec’s floorball club. Based on the provided documents and information, analyse financial aspect and propose possible suggestions and recommendations. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part deals with theoretical concepts such as, management, marketing, sport, sport advertising, remuneration, floorball, and financial statements. The interview and SWOT analysis were used as research methods. Practical part describes organizational structure of FBC Třinec, club’s background, basic information and club’s budget in the two seasons being compared. The survey found that with rising costs, revenues is also rising, because the members of the club are actively trying to find new sponsors and apply for grants from the city of Třinec, the Moravian-Silesian region, etc. At the end of the thesis there are suggestions and recommendations for Třinec’s floorball club.en
dc.format.extent1906564 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectfinancecs
dc.subjectodměňovánícs
dc.subjectrozpočetcs
dc.subjectflorbalcs
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsporten
dc.subjectfinanceen
dc.subjectremunerationen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectfloorballen
dc.titleAnalýza managementu a finanční stránky vybraného sportovního klubucs
dc.title.alternativeManagement and Financial Analysis of a Selected Sports Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSikora, Tomáš
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIK0147_EKF_N0413A050014_S02_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam