Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorVolná, Kristýna
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:34Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143331
dc.description.abstractCílem diplomové práce je vytvoření typologie uživatelů televizních streamovacích služeb a jejich rozbor. Na základě informací získaných pomocí dotazníkového šetření rozebírá jejich postoje, motivace k využívání konkrétních služeb a jejich charakteristiky. Tato práce se snaží o zjištění nových poznatků o uživatelích a pochopení jejich jednotlivých typů, klíčových postojů a nákupního chování pro výběr této služby. Prostřednictvím faktorové a shlukové analýzy bylo identifikovány celkem 3 typy zákazníků, které byly pojmenovány jako Aktivní uživatelé, Pesimističtí uživatelé a Uživatelé vyhledávající společnou zábavu. Vzniklá typologie by měla pomoci streamovacím společnostem při komunikaci se svými zákazníky, zaváděním nových služeb, budování vztahů a péčí o uživatele.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to create costumers typology for TV streaming services and their analysis. Based on the information obtained through a questionnaire survey, it analyzes their attitudes, motivations to use the services and their characteristics. This work seeks to identify new knowledge about users and understand their individual types, key attitudes and shopping behavior for choosing this services. Through factor and cluster analysis were identified 3 types of customers. The name of them are Active Users, Pessimistic Users and Users looking for shared entertainment. The resulting typology should help streaming companies with communication with their customers, with introducing new services, with building users relationships and care for them.en
dc.format.extent1731256 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjecttelevizní streamovací službycs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectdiplomová prácecs
dc.subjecttypologyen
dc.subjectfactor analysis, cluster analysisen
dc.subjectTV streaming servicesen
dc.subjectattitudesen
dc.subjectdiploma thesisen
dc.titleNávrh typologie uživatelů streamovacích televizních služebcs
dc.title.alternativeDesign of Customer Typology for TV Streaming Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2021-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVOL0113_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record