Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorJanoušek, Tomáš
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:34Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143332
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslu. Cílem bylo zvolit nejvhodnější koncept mikrotransakce a navrhnout pro daný koncept marketingovou strategii. V teoretické části byla charakterizována marketingová strategie, strategická analýza, marketingový mix a typologie online zákazníků. Dále byly popsány milníky v herním průmyslu a bylo charakterizováno makroprostředí pomocí PEST analýzy a následně vysvětlen marketingový mix mikrotransakcí v herním průmyslu. Pro vypracování bylo použito online dotazníkové šetření a poté byla provedena conjoint analýza metodou plného profilu. Nejlepší koncept byl podrobněji rozebrán a byla navržena marketingová strategie pro vývojáře her.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the marketing strategy proposal of microtransactions in the gaming industry. The purpose of the diploma thesis was to choose the most suitable concept of microtransaction and design a marketing strategy for the given concept. The theoretical part characterized the marketing strategy, strategic analysis, marketing mix and typology of online customers. Furthermore, milestones in the gaming industry were described and the macroenvironment was characterized using PEST analysis and subsequently the marketing mix of microtransactions in the gaming industry was explained. The online questionnaire survey was used for the elaboration and then a conjoint analysis was performed using the full profile method. The best concept was discussed in more detail and a marketing strategy was designed for game developers.en
dc.format.extent2244672 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectconjoint analýzacs
dc.subjectherní průmyslcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmikrotransakcecs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectconjoint analysisen
dc.subjectgaming industryen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmicrotransactionen
dc.subjectpest analysisen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal of Microtransactions in the Gaming Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2021-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0589_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam